Algemene informatie en huisregels
Het maken van een afspraak.
Wij verzoeken u een WhatsApp te sturen voor het maken van een afspraak. Tijdens een behandeling is het logischerwijs niet mogelijk om uw telefoontje te beantwoorden.
Zorg dat u op tijd bent voor uw afspraak. U dient tenminste 5 minuten voor het afgesproken tijdstip aanwezig te zijn. Op deze manier verloopt de planning soepel en kan iedereen op tijd worden geholpen. Er is voldoende tijd gereserveerd voor elke behandeling.
Te laat komen
De gereserveerde tijd wordt speciaal voor u vrij gehouden. Mocht u te laat zijn voor uw afspraak, dan gaat deze tijd helaas van uw behandelduur af en brengen wij de kosten voor een volledige behandeling in rekening.
Verhindering of annulering van de afspraak
U kunt uw afspraak tot 48 uur vóór de behandeling kosteloos verplaatsen of annuleren zodat de gereserveerde tijd kan worden ingeboekt voor een andere cliënt. Wanneer u binnen 24 uur voor de behandeling afzegt of uw afspraak niet nakomt zal €25,- in rekening worden gebracht.
In het geval u te laat bent is het aan de schoonheidsspecialiste om te beoordelen of de behandeling doorgang kan vinden. Mocht de behandeling vanwege tijdsgebrek moeten worden geannuleerd, worden de kosten voor een volledige behandeling in rekening gebracht.
Houdt u er a.u.b. rekening mee dat als u een afspraak op maandag heeft en u deze wilt annuleren, u dit uiterlijk zaterdag dient te melden!
Gratis consult
Gratis consulten zijn alleen gratis wanneer u de afspraak nakomt. Wanneer een gratis consult niet tijdig wordt verplaatst of afgezegd, (tot 48 uur voor de afspraak), of bij niet verschijnen wordt u €20,- reserveringskosten in rekening gebracht.
Betaling
Bij Beautysalon Fabulous kunt u alleen pinnen, contante betaling is niet mogelijk. Houdt u hier a.u.b. rekening mee.
Huisregels
Om alles vlot te laten verlopen neemt Beautysalon Fabulous de volgende huisregels in acht:
Wij kunnen u helaas niet behandelen bij koorts, koortslip, griep of verkoudheid. Ook niet indien u een besmettelijke huidziekte heeft. Heeft u één van deze klachten of verschijnselen? Geeft u dit svp aan bij het maken van een afspraak.
Hygiëne
Wij gaan zeer zorgvuldig om met hygiëne en veiligheid. Om verspreiding van bacteriën en schimmels tegen te gaan worden alle instrumenten na gebruik gedesinfecteerd.
Van onze cliënten wordt verwacht dat de persoonlijke hygiëne in acht wordt genomen.
Klachten of ontevreden?
Wij doen er alles aan om u kwaliteit, goede producten en een goede dienstverlening te bieden. Het kan echter voorkomen dat u niet tevreden bent of een klacht heeft. Mocht dit het geval zijn wordt het zeer op prijs gesteld dat u contact met ons opneemt om tot een oplossing te komen.
Privacy
De verwerking van persoonsgegevens geschiedt in overeenstemming met toepasselijke Nederlandse wet- en regelgeving op het gebied van privacy. Uw persoonlijke gegevens worden enkel en alleen gebruikt door Beautysalon Fabulous en worden niet verstrekt aan derden. Lees hier meer over in ons privacy beleid.
Producten bestellen
Beautysalon Fabulous biedt u de mogelijkheid om producten via WhatsApp of de website te bestellen. Voor het afhalen van uw bestelling dient u wel een afspraak te maken.